skansktjej.blogg.se

2015-03-12
21:09:27

Bra dagar
Det är spännande att när jag sköter min mat och träning, så mår jag och orkar mycket mer, konstigt inte sant? Nej, skämt och sido. 
 
Idag hade jag *äntligen* sovmorgon, dvs jag skulle inte möta upp tjejerna i skolan fören kl 12. Så jag klev upp vid nio och njöt av att ha en lugn förmiddag framför mig. Åt frukost och lunch i lung och ro. Knäckemackor och apelsin blev frukost, eftersom lunchen bara kom någon timme senare. Till lunch blev det ännu en gång rispappersrullar med lax och kål. Smarrigt! 
 
Under eftermiddagen satt vi ännu en gång med skoluppgifter, denna gången till måndagens inlämning. (jag är lite trött på alla dessa inlämningar...)
Träning (CXWORK) stod på schemat, 30min intensivt core-pass, så nu är både knopp och kropp slut. Ändå envisades jag med att cykla till Willys och handla, så yttlerligare 5km cykel efter träningen. 
 
NU ligger jag i min säng, nyduschad med rena lakan, och tänker bara slumra in i en skön sömn!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: