skansktjej.blogg.se

2015-03-14
16:37:41

Hurtigaste dagen på länge
Vilken bra dag! 
Började dagen med att vakna vid sju, gick upp för frukost vid 8. Havregrynsgröt med banan, helt okej, även om jag inte är helt inne på havregrynsgröt ännu. 
Kl 10 började mitt "push ´n lift"-pass, skivstång, fria vikter och kondition i perfekt samordning! Underbart! 
Sen stack jag hem och duschade, lät kroppen vila lite och käkade lunch. Efter lunchen drog jag och min trotjänare till cykel ut på en sväng. Cyklade genom hela staden, sen tillbaka till centrum för att leta nya byxor, hittade två par! Winn! 
 
Så efter 1,6mil på cykel, ett träningspass, lite shopping och ett ljuvligt väder är jag helt klart redo för att ta ta tag i lite plugg! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: