skansktjej.blogg.se

2012-12-23
20:15:28

Dubbelpass
Jobbat dubbelpass idag, känns bra måste jag säga! 
 
Först frukostpasset som alltid är lite stressigt men väldigt mysigt! 
Efter fyra timmars paus blev det ett eftermiddags/kvällspass också. 
Från fyra idag till nu (20.00) var ett riktigt roligt arbetspass, fick lära mig en hel del nytt, vilket alltid uppskattas! 
 
Imorgon är det julafton. Första julaftonen jag inte firar med min familj, utan firar den genom att jobba dubbla pass och julbord med jobbet. Kommer bli finfint de med. :) 
 
Jul, jul, strålande jul. Glans över vita skogar.... 
Det symboliserar verkligen min jul. Inte en meter ute som inte är täckt med snö, mysigt värre. 
Juldagen blir det jobb sedan skidåkning! Åhh, vill ut och åka igen! 
 
Dags att mysa ner sig i sängen!
 
//Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: