skansktjej.blogg.se

2013-01-07
22:32:08

Bra helg-avslut!
Igår jobbade jag dubbelpass, lika skoj som alltid!

Efter jobbet hade vår pizzeria Irlänsk afton vilket betydde mörk öl och whisky
Sen skulle jag gått och lagt mig... men blev medlurad till Harrys. Ack så skoj jag hade
 
Men i morse när jag skulle gå upp vid sex efter knappt fyra timmar sömn med ett avbrott vid fyra, var det inte så skoj längre. 
Slutade frukostpasset vid tolv, då gick jag hem och la mig i sängen för att få igen lite sömn. SOmnade och sov någon timme innan kvällspasset började vid fyra. Fick sluta vid sju eftersom där inte var något bokat. 

Nu sitter jag och kan inte sova... 
Men vad gör de? Jag är ledig i två dagar nu, så det är härligt! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: