skansktjej.blogg.se

2013-01-09
21:52:01

Dag i backen!
Woho, dagen började bra med att bli väckt av att telefonen ringer. 
Kompis som ville höra så jag levde och mådde bra, alltid lika skoj! :D 

Efter det var det ut i backen runt 11. Idag blev det lindvallen! 

Tog liften dit som tar ca 20minuter istället för att ta bussen som tar 10minuter.
Men vad gör de när man får se en helt underbar natur på vägen dit?
 
Tog en hel del åk, åkte mååånga backar. Helt magiskt vad härligt det är när allt stämmer. 
Nästan folktomt i backen också, så det var bara att åka!

På vägen hem mötte jag en hel del snöskotrar. 
Ni tjejer med en förkärlek till killar på fordon, åk till sälen och säsonga. Ohh, vad här är killar som kör skoter ;)
Nu är det strax dags att sova här.
Dubbelpass imorgon! 

Nu ska jag bjuda på bilder, bland annat på mig i skidutrustrning

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: