skansktjej.blogg.se

2013-01-20
21:44:38

Födelsedags-helg
I torsdags kom mamma, pappa, Mats och Sesse upp och påbörjade sin visit här i fjällvärlden. 
Hela den dagen jobbade jag men när jag slutade bjöd jag hem dom på kvällfika, äppelkaka, morotsmuffins och kaffe. 
Fredagen hämtade dom mig efter jobbet, blev en tur till tandläkaren med pappa och efter det åkte vi runt och tittade oss omkring. Blev grillad korv vid hundfjället och efter det åkte vi tillbaka till mamma och pappas stuga. 

Blev en lugn kväll i stugan, skönt att bara umgås och prata. 

Lördagen började med frukost, finfrukost för födelsedagsbarnet. 
Fram åt lunch så drog vi oss bort mot högfjällsgården för att sätta oss på hundspannen, eller köra som jag, pappa och Mats fick göra. 
Det var riktigt häftigt måste jag säga. 

På kvällen åkte vi till Gustavs Steak house för att äta middag där. Otroligt god mat, och det blev efterrätt också. Pappa lyckades få servitrisen att dekorera min cream brulé med fyrverkerier, aja, inte varje dag man fyller 20. 
En helt fantastisk kväll med trevligt sällskap och god mat. 
När föräldrarna åkte till stugan åkte jag till Sara och sedan vidare till harrys en sväng. 
Såg Melody Club och dansade!
Åh, vilken bra helg detta har varit! 

TACK ALLA INBLANDADE!


Bilder från Gustavs

Bild från Gustavs

SARA!
Mats och Sesse


Mamma och pappa utanför fjällkyrkan

Fin bild på mamma och pappa från Gustavs



Goda drycker på Gustavs



Innan hundspanns-åkningen började

"Mitt" spann, helt otroliga hundar!

"Mitt" spann




I värmestugan under pausen






Hundarna i pausen, där var inte en tyst sekund, de ville komma iväg igen


 
Bilder från fjällkyrkan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: