skansktjej.blogg.se

2013-01-02
15:12:44

Magin i backen
Jobb i morse, och nyss var det skidor i backen! 

Imorgon blir det nog lindvallen så man får lite variation på skidåkning, efter jobbet såklart. 
 
Det är lite spännande att jobba på ett hotell, när man är van vid att jobba på en uteservering. 
Hotell stänger aldrig ner, där är alltid någon i tjänst vilket gör det lite annorlunda. 
 
 
ikväll blir det ännu en vilokväll efter nyår, somnade vid åtta igår. Ska försöka sova tidigt ikväll också för att bli lite pigg. 

Nu blir det nog en promenad, ett zumbapass och sedan lite mag/rygg/arm träning. Hurtig ikväll! :D
 
och juste, magin jag skulle visa er. 
 

Kommentarer:
#1: Irene Larsson

Det är nästan så man blir sugen när man ser bilderna. Det ser härligt ut. Fast jag tror att jag firar min födelsedag någon annanstans.

Svar: Det är underbart dom dagarna vi har fint väder.
Amanda

2013-01-02 @ 15:30:37
#2: Åsa Larsson

ser härligt ut! hoppas du har det underbart härligt där upp. Och det verkar ju som du trivs. Bra!!
Kram från alla oss!

Svar: Visst trivs jag!Hoppas ni har det jättebra
kramar
Amanda

2013-01-04 @ 20:46:30
#3: Beundrare

Ser väldigt trevligt ut!:)
Och du ser mycket bra ut;)

Svar: Tacktack :)
Amanda

2013-01-05 @ 16:01:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: