skansktjej.blogg.se

2013-01-05
16:49:26

Ute på vift!
Idag var jag ledig hela dagen! Riktigt skönt måste jag säga!
 
Så jag åkte ut på liten tur. 
Först till Sälfjällstorget för att se vart Sara jobbade och tittade vad där egentligen fanns. 
Efter det Lindvallen och experium, blev brunch där (insåg att jag inte ätigt innan jag åkte) 
Sist tog jag bussen ner till sälen bara för att inse att inget är öppet i Sälen för det är lördag. 

Vad jag egentligen var ute efter var en mössa, och hem kommer jag med en kasse full med frukt.
Imorgon och måndag blir det dubbelpass, sen tisdag och onsdag blir det skidor, superhärligt! :D
 
 
I torsdags åkte jag, Emelie och Robin skidor efter jobbet. Detta var utsikten jag fick från toppen, plus ett foto på snowbordåkarna. 


Kommentar:
#1: Irene Larsson

Akta dej för lavinerna!

2013-01-06 @ 13:12:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: