skansktjej.blogg.se

2013-03-17
22:21:21

Fin dag!
En bra dag, helt klart.
Jävligt svårt att somna igår, efter att varit hos en kompis till sent på natten. Tröttheten gick över och det resulterade i att jag idag vaknade vid 13.00.
Upp och äta frukost, städa, fixa och hjälpa mamma.

Vid 16.30 gick jag ut och började fixa i stallet. Tillsammans med pappa plockade vi in hästarna och jag började förbereda inför att ge mig ut på en snabb kvällstur. Mötte Jessica i dörren till sadelkammaren och frågade om hon skulle med. Sagt och gjort så gav vi oss ut på Athena och Hero. Båda hästarna gick superfint så vart riktigt nöjd med kvällsturen!
När vi kom hem till gården igen var det nästan mörkt, och det var dags för Jessica att dra sig hemåt och för mig att gå in och käka lite.
Lax och potatismos till kvällsmat med mamma och pappa, gottis!

Nu ska jag krypa ner och mysa med en film och så småningom sova.

Puss och godnatt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: