skansktjej.blogg.se

2013-09-18
21:17:52

Mammas dag
Min mammas dag är de då idag, och jag är lyckligt lottad som har en underbar mamma. 

Faktum är att hela min familj är underbar. Vi har alla ganska mycket humör, vilket kan leda till heta disskutioner och lite sura blickar, men i slutändan är vi alltid överens. (Om än ibland är vi överens om att vara oens)

Mamma har alltid funnits där, på ett sätt hon inte själv riktigt förstår alla gånger tror jag. 
Mina föräldrar är egna företagare, vilket betyder att ibland räcker inte tiden till tycker dom, men så har jag aldrig upplevt de.
Snarare att jag är lyckligt lottad som alltid kunnat ha föräldrarna nära till hands, och dom har alltid kunnat ändra sitt schema för att jag skulle kunna få skjuts eller "bara en stunds prat"
Mamma, du är fantastisk. 
Du har under de senaste 28 åren alltid funnits precis bakom oss, tillräckligt lång bak för att vi ska vara tvunga att prova vingarna, men aldrig längre bort än att du kunnat fånga oss när vi glömt hur man flyger. 
Varje dag har du sett till att alla fått den uppskattning och den tiden vi behöver, men ändå gett oss utrymme att vara ensamma. 
 
Mamma, jag älskar dig. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: