skansktjej.blogg.se

2015-01-16
11:54:57

Nytt äventyr...
Bloggen, nu är jag här igen. Varför har de dröjt tro?
Jo, när jag är hemma går allt sin lilla gång och min ork och motivation att skriva är låg.

Idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv,

Mina universitetsår!!

Jag är taggad, redo och såå peppad på detta.
Och livrädd, totalt livrädd.
I detta ögonblick sitter i skolans studiecentrum med min nya dator (yay!) och tänker på åren jag har framför mig.
Jag vet att detta blir bra, men i nuläget har jag ingenstans att bo. Så denna veckan bor jag i en sovsal på ett vandrarhem.
Vem trodde de, lilla Amanda skulle åka iväg till en ny ord, ett nytt län och ett nytt landskap utan att ens ha det man behöver för att överleva, ett boende.
Men jag kommer lösa detta.

*styrka till migsjälv*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: